دستگاه تهیه لام Cytofast

دستگاه تهیه لام Cytofast

شرکت طب گستر زنان ایرانیان به عنوان اولین تولـید کننده کیت های سیتولوژی تک محلوله در ایران، با کمال افتخار اولین نمونه از دستگاه تهـیـه لام به روش پاپ اسمیر Automated thin layer cytology با نام تجاری Cytofast را، که برای اولین بار در کشور عزیزمان و به همت متخصصین ایرانی این شرکت ساخته شده، ارائه می نماید.

فن آوری تهـیـه پاپ اسـمـیـر به روش Automated thin layer cytology به همراه فیلتراسیون برای حذف موکوس و PMN ها چند سالی است که روانه بازار شده و اغلب آزمایشگاه های معتبر سیتوپاتولوژی از این روش بهره مند شده اند.

تکـنـولـوژی تـولید این ماشین ها فقط مختص به چند کشور صنعتی می باشد. اما الطاف بیکران خداوند متعال در کنار همت بلند و خستگی ناپذیر پژوهشگران کشورمان توانست تا این انحصار را شکسته؛ و اکنون دستگاه تهیه Thin layer cytology توسط محققین واحد R&D شرکت طب گستر زنان ایرانیان برای اولین بار در ایران ساخته شده و به جامعه پزشکی کشور ارائه گردد.

دسـتـگاه تهیه لام Cytofast با تکنولوژی suctioning و همچنین فـیلـتـراسیون و Sensing فـوق الـعـاده پیشرفته، قـادر است اسمیر های تک لایه و بـدون عـوامـل مخـدوش کـنـنـده از جمله PMN ها را تهیه نماید. سیستم فیلتراسیون دوگانه در این فن آوری باعث حذف موکوس ، R.B.C ها و PMN ها شده و در کنار آن، سیستـم Sensing مـوجـود مانـع از تجمع سلولهای اپی تلیال بیش از یک لایه می گردد. شرکت طب گستر افتخار آفرینی پژوهشگران خود را ارج نهاده و دسـت هـمـه محقـقـین پر تلاش ایران عزیز را به گرمی می فشارد.

 

پاپ اسمیر به روش Thin-Prep

حذف موکوس ، P.M.N ها ، R.B.C ها و تمام مواد زائد به

به روش فیلترینگ دو مرحله ای

زمینه یکنواخت و mono layer از سلول ها

هر تست در ۵ ثانیه

ارتباط با مدیرعامل
ارتباط با مدیرعامل
سلام و عرض ادب،
در خدمت شما هستم